Grand Didyma otel Didim aydın Otelleri | uygun oteller
uygun oteller: Grand Didyma otel Didim aydın Otelleri

29 Haziran 2009 Pazartesi

Grand Didyma otel Didim aydın Otelleri

Grand Didyma otel
AYDIN / DİDİM - Yarım Pansiyon - Deniz Kıyısında



Grand Didyma Hotel




KONUM Adnan Menderes Hava Limanı 90 km, Didim Terminal 3 km, Didim merkeze 2 Km uzaklıkta.
YİYECEK İÇECEK KONSEPTİ Yarım Pansiyon
Sabah Kahvaltı (Açık Büfe) (Ücretsiz) Akşam Yemeği (Açık Büfe) (Ücretsiz)


GENEL TESİS ÖZELLİKLERİ 24 Saat Açık Ön Büro Çamaşırhane Emanet Kasa Jakuzi
Masaj Oda Servisi Otopark Sauna
TV Odası Uyandırma Servisi Balayı İndirimli (10) % Denize Mesafe (300) m

Toplam oda sayısı 63 Toplam yatak kapasitesi 140. 48 Standart Oda 9 Double Oda 6 Aile Odası


ODA ÖZELLİKLERİ
Balkon Kablolu - Uydu tv Saç Kurutma Makinası Odada Internet Modem Bağlantısı
Aile Odası Split Klima Telefon WC Telefon

HAVUZ VE PLAJ
Açık Yüzme Havuzu Çocuk Havuzu Denize Mesafe 300 m

AKTİVİTELER Açık havuz Fitness Center Bilardo Masa Tenisi Canlı Eğlence
Yetişkin Yüzme Havuzu

OFİS HİZMETLERİ
Kablosuz İnternet

ÇOCUKLAR İÇİN
Çocuk Oyun Bahçesi Çocuk Yüzme Havuzu

ÜCRETE DAHİL HİZMETLER Yarım pansiyon sistem dahilinde açık büfe kahvaltı ve açık büfe akşam yemeği.
AYRICA ÜCRETLENDİRİLECEK HİZMETLER
Hamam - Sauna Kasa .Yarım pansiyon sistem haricinde kalan tüm yiyecek ve içecekler.

0 yorum:

About me

Şarkı Sitesi