Rıhtım Otel Kadıköy İstanbul Otelleri | uygun oteller
uygun oteller: Rıhtım Otel Kadıköy İstanbul Otelleri

21 Şubat 2010 Pazar

Rıhtım Otel Kadıköy İstanbul Otelleri





Otel

Kadıköy Rıhtım otel 1991 yılında müsafirlerimize hizmete açılmşıtır;19 yıldır müsafirlerimize hizmet etmekten gurur duyuyoruz.
İstanbul'un anadolu yakası iş ve alışveriş merkezidir, Otelimizde 25 deniz manzaralı 45 oda 1 engelli odası bulunmaktadır, Rıhtım otel Turizm bakanlığından 3 yıldızlı belgelidir 24 saat oda servisi , çamaşır kuru temizleme, odalarda emanet kasaları, kablusuz internet bağlantıları , özel oto park alanı mevcuttur.

Odalar

Odalarımız özenle hazırlanmış hijyenik temizliğe özen gösterilerek hazırlanmış olup gönül rahatlığıyla kendi evinizi aratmayacak kendi eviniz gibi hissedeceksiniz.

Size kendinizi evinizde gibi hissettirecek şekilde döşenmiş, konforlu ve ferah odalarımızda, TV, kablosuz internet erişimi, minibar, özel kasa, klima, direkt telefon, saç kurutma makinesi,24 saat sıcak su, oda servisi bulunmaktadır.

Güvenliğiniz amacıyla tüm mekanlarda yangın alarmı ve otelimizde jeneratör bulunmaktadır.

Teras Bar

Rıhtım otel herşeyin en güzeli ve en kalitelisini düşünüyor sizin için,Teras barımızda deniz manzarası eşliğiyle güzel bir akşam yemeği tüm yorgunluklarınızı unutturaktır;Teras katta istanbul'un güzelliklerini rahat rahat izleyebileceksiniz.
100 kişilik açık büfe kapasiteli öğle akşam yemekleri verilmektedir.

Toplantı Salonları

Toplantı ,seminer konferans ve kurs organizasyonu rahatça her olanaklarınızı yapabileceğiniz şekilde düzenlenmiştir ..

Salonumuz 10,4 m 5,6 m 3 m 58 m² 60 kişi 28 kişi 23 kişi
Ayrıca keyifli vakit geçirebileceğiniz çok amaçlı salonumuzda TV ve masa tenisi mevcuttur.

İletişim

Tel : 216 - 349 89 41 (6 Hat)
Gsm : 533 - 699 79 99
Fax : 216 - 338 49 85
Rıhtım Caddesi. No:62. Kadıköy - 34716 İstanbul Türkiye

  • Kadiköy Rıhtım Otel sitesi için tıklayın
  • 0 yorum:

    About me

    Şarkı Sitesi