Tuntaş Otel Didim Aydın Otelleri | uygun oteller
uygun oteller: Tuntaş Otel Didim Aydın Otelleri

7 Şubat 2010 Pazar

Tuntaş Otel Didim Aydın Otelleri



Odalar

300 Yatak, 134 oda, Banyo, Sıcak Su, Saç Kurutma makinesi, Direk Telefon, Kiralık Kılima, Fan, Uydu Tv ve Safe Kasası, Balkon.

Fasilite ve Servis

Snack Bar, Lobby Bar, Teras Bar, Kahvaltı Salonu, 2 adet Restorant (Açık Alan 650 kişi, Kapalı Alan 230 Kişi), Market, Açık Yüzme Havuzu , Doktor, Açık OtoPark, Bahçe, Jeneratör, 24 saat Resepsiyon ve Döviz Bozma İşlemi, Sabah ve Akşam Yemekleri Açık Büfe ve Öğlen Snack Menü Seçenekleri.

Aktivite ve Spor

Haftanın Belirli Günlerinde Animasyon, Türk Gecesi, Bar-b-q Gecesi, Jogging, Su sporları, Dalış.
Ulaşım
155km İzmir Havaalanı , 70 km Bodrum Havaalanı.
Gezilecek Yerler: Onlarca Koy, Günlük Tekne Gezileri, Apollon, Priene, Miletos Harabeleri, Efes Antik Kenti, Meryem Ana Evi, Şirince Köyü, Söke Pazarı.

Kredi Kartları

Visa, Master, Euro Check, Visa Check, Traveller Check

İletişim

Tel : (90)(256) 813 29 05/06 - 813 15 64
Fax : (90)(256) 813 13 91
Adress : 76 sk no 2 Altinkum 09270 Didim AYDIN TURKEY

  • Didim Tuntaş Otel sitesi için tıklayın
  • 0 yorum:

    About me

    Şarkı Sitesi