Tuntaş Apart Otel Didim Aydın Otelleri | uygun oteller
uygun oteller: Tuntaş Apart Otel Didim Aydın Otelleri

7 Şubat 2010 Pazar

Tuntaş Apart Otel Didim Aydın Otelleri



Odalar 228 Yatak, 43 Apart (15 Bir Yatak Odası & 28 iki yatak odalı + Salon + Açık Mutfak + Banyo).
Oda Malzemeler Bir yatak odalı Apartlar (Maks. 4 kişilik), İki yatak odalı Apart (Max. 6 Kişi), Twin veya çift Odalar ve Sofa Bed Yatak 2 Salonu, masa ve sandalyeleri yılında, Duş ve Tuvalet, Direkt Telefon, Kasa & Klima Hire, Balkon.
Mutfak Ekipmanları Kettle, İki Halka Elektrikli Ocak, Buzdolabı, Tüm Mutfak Ekipmanları.
Tesisler ve Hizmetler Snack Bar, Lobi Bar, Otel Kahvaltı ve akşam yemeği seçeneğini, Tv Bar, Otopark, Bahçe, Jeneratör, Çamaşırhane Servis, Doktor, 24 saat resepsiyondan bilgi ve değişim.
Boş zaman Spor Açık Yüzme Havuzu, Havuz Voleybol, Havuz Hentball, Pool Table, Jogging, Bisiklet, Avcılık, Dalış, Yelken, su sporları.
Yakın konumlar Koylar Lots Of, Günlük Tekne Gezileri, Apollon, Prienne, Milet, Efes Antik Kentler, Meryem Ana Evi, Şirince Vilage, Bafa Gölü, Söke Pazarı.
Ulaşım Havaalanı 155km İzmir Havaalanı, 70 km. Bodrum Havaalanı.
Kredi Arabaları Visa, Master, Travellers Check, Euro Check, Visa Check.

İletişim

Tel: (90) (256) 813 72 19/20
Faks: (90) (256) 813 72 18
Adres: 84 Sk No 41 09270 Altinkum Didim AYDIN TÜRKİYE

  • Didim Tuntaş Apart Otel sitesi için tıklayın
  • 0 yorum:

    About me

    Şarkı Sitesi