Orion Otel Didim Aydın Otelleri | uygun oteller
uygun oteller: Orion Otel Didim Aydın Otelleri

7 Şubat 2010 Pazar

Orion Otel Didim Aydın Otelleri






Otel

1993 yılında İnşaatçılık ve Turizm alanlarında faaliyet göstermek amacıyla Didim'de kurulan BATIKALE TURİZM TİCARET A.Ş. o tarihten bugüne kadar Orion ve Triton otelleri, Malibu ve Royal konutları ile hedef büyüterek gelmiştir.

2008 yılında Peninsula Turizm ile ortak yatırım yapma kararı ile gelişme hedeflerini daha da büyüten BATIKALE TURİZM TİCARET A.Ş. 2010 yılında hizmete açılması planlanan, 280 oda ve 700 yatak kapasiteli 5 yıldızlı tesis inşasına devam etmektedir.

Büyüme hedefleri doğrultusunda, Didim’de bulunan 3. koy da 75 daireden oluşan residence yatırım planlanması devam etmektedir.

Odalar

76 tane odasındaki 160 rahat yatağı, kliması, televizyonu, uydu yayını, duşu, tuvaleti, saç kurutma makinesi ile kendinizi rahat hissedebileceğiniz odalarımız yani bizdeki eviniz...

Restorantlar

150 kişi kapasiteli restaurantımızda, mutfağımızdaki ustaların hazırladıkları yemekleri, denizi seyrederek yerken, güler yüzlü personelimizin servisi ile yemeği şölene dönüştüreceksiniz...

İçkinizle birlikte sıcak sohbetin yudum yudum içildiği barlarımızdan her ayrılışınızda bir daha ki gelişinizi sabırsızlıkla bekleyeceksiniz …


Aktiviteler

Yüzme Havuzu , Plaj , Kafeterya , Bilardo , Tavla , İskambil

İletişim


Tel : 0 256 8135550
Fax: 0 256 8132041
Adres : Yalı Caddesi No: 73 Altınkum / Didim

  • Didim Orion Otel sitesi için tıklayın
  • 0 yorum:

    About me

    Şarkı Sitesi