Turizmde Ucuzluk Oldu Havaalanları Doldu | uygun oteller
uygun oteller: Turizmde Ucuzluk Oldu Havaalanları Doldu

4 Mayıs 2010 Salı

Turizmde Ucuzluk Oldu Havaalanları Doldu


Dünya genelinde 313 havaalanı tamamen çalışamaz duruma gelirken yaklaşık yedi milyon Avrupalı turist, ülkelerine dönmek için havaalanlarında bekliyor.

19 Nisan 2010 Pazartesi - İzlanda daki ''Eyfyallayökül ' buzulu altındaki yanardağın faaliyete geçmesi ile püsküren volkan parçalarının oluşturduğu kül bulutları, hava trafiğini beş gündür felç etmiş durumda.

İş gezisine çıkan bir yolcu:
''Hong Kong ta bütün oteller dolu olmasına rağmen çalıştığımız şirket çok pahalı otel rezervasyonu yaptırmak zorunda kaldı. Tam bilmiyorum ama gecesine 250 euro para ödeniyor. Beş kişiyiz ve dört gecedir burda kalıyoruz. Bir hesaplar mısınız? çok pahalı. '

Fransız turist:
''Dün oda fiyatları 250 euro idi. Gün ortasında 460 euroya çıktı. Akşam olduğunda fiyat 800 euroya ulaştı. '

Havayolu şirketleri Avrupa Birliği Komisyonu nu harekete geçmeye çağırdı ve en azından bazı koridorların açılmasını istemedi.

Ancak Avrupa Birliği Komisyonu, tüm sorumluluğun havayolu şirketlerine ait olduğunu bildirdi.

Komisyon ayrıca, güvenlik sorumluluğunun da üye ülkelerin inisiyatifinde olduğunu açıkladı.

Toplantıya yetişmeye çalışan bir yolcu:
''Aradım ve üzgün olduğumu bildirdim. Perşembe veya Cuma günü geleceğimi söylemiştim. Şu anda diğer bölümlerden yardım alıyorlar. Normalde Perşembe günü büyük bir toplantım vardı. '

İrlandalı bir turist:
''Burdaki İrlanda büyükelçiliğini aradık ve tekrar bize dönmelerini bekliyoruz. Eğer uçak bulamazsak umarım feribotla eve dönebiliriz. Ancak şu anda burda havayolu şirketimizin önünde bekliyoruz. Bu aynı erken kalkar yol alır gibi.. İlk gelen uçağa binebilir.

0 yorum:

About me

Şarkı Sitesi